nati

poniedziałek, 26 maja 2014

lęki violetty

Jeżeli chcecie je poznać czytajcie dalej!


1.Z serialu można odczytać że violetta boi się: 
- latania samolotem 
- śpiewania ( na początku 1 sez) 
- horrorów

W drugim sezonie Violetta trochę się zmieniła i zaczeła się bać:
- filmów grozy
- dużych psów
- egzaminów na koniec roku
- pająków i pasikoników
- zostawania samej w domu, gdy jest ciemno
- nie porozumień z tatą
- Mocniejszego bicia serca gdy leon jest blisko
( lista z książki sekrety i marzenia violetty) 

2 . Jak zwalczać swoje lęki :
Trzeba próbować! Jak miałam lęk wysokości to poszłam do parku linowego na najwyższy stopień. Gdy bałam się występować to ćwiczyłam w domu przed rodzicami. Pamiętajcie jeżeli się czegoś boicie to próbujcie to odkryć i przekonać się że to wcale nie jest takie straszne. Są też takie lęki które nie da się usunąć jak np. horrory. W tedy trzeba zamienić horror na komedie lub dobry wyciskacz łez. Na pewno w tedy będziemy się lepiej bawić.  Pamiętajcie nie bójcie się nowych wyzwać :)).

Violetta wyznaje: "Kiedy zdarza mi się czegoś bać, biorę głęboki wdech i mówię sobie "To normalne jestem nastolatką!". "

 Piszcie w komentarzach czego się boicie a ja powiem wam jak to pokonać  w osobnym poście pt: Rozwiązania problemów i lęków w stylu Violetty. Spróbuję poczuć się jak Violetta i odpowiedzieć wam takim tonem jak ona dobierając takie słowa jak ona.

1 komentarz:

  1. Nie boje sie niczego tylko brzydze sie pająków i żab

    OdpowiedzUsuń